Repsol Norge og Tour des Fjords er igjen klar for nye utfordringer.

29 mai 2017 - 18.20 CEST

Repsol Norge og Tour des Fjords er igjen klar for nye utfordringer. I år konkurrerer verdens beste syklister i verdens vakreste omgivelser - fra Sogn og Fjordane til Rogaland - i perioden 24. - 28. mai.

I februar 2016 signerte Repsol Norge en to-års avtale med Tour des Fjords. Repsol er en stolt hovedsponsor over hva vi skapte sammen i 2016. Klikk her for å oppleve noe av stemningen rundt fjorårets løp.

Og nå er vi snart klar for nye utfordringer og mer sportsglede. Også i år omfatter Tour des Fjords festivalen et proffritt over 5 etapper, et turritt som er åpent for alle, et barneritt og ikke minst underholdning for hele familien i løpet av av de 5 dagene festivalen foregår.

Klikk her for alle detaljer rundt årets Tour des Fjords.

“Repsol er opptatt av å vise tilhørighet til regionen, og ikke minst å være synlige. Samtidig ønsker vi å skape motivasjon for selskapets ansatte. Sykkelsport er noe mange av de ansatte interesserer seg for, og vi håper at enda flere vil bli inspirert til å bruke sykkelen aktivt og utøve generell idrettsglede nå som vi har et samarbeid med Tour des Fjords, sier kommunikasjonssjef i Repsol, Grethe E. Foldnes.

Sponsoravtalen sikrer Repsol rettighetene til ungdomstrøya og vil synliggjøre selskapet på skjermer og bannere under hele arrangementet, så vel som i sponsorsegmentene under fjernsynssendingene.

For mer informasjon: http://www.tourdesfjords.no/