29 mai 2017 - 18.20 CEST
I februar 2016 signerte Repsol Norge en to-års avtale med Tour des Fjords. Repsol er en stolt hovedsponsor over hva vi har skapt sammen i i 2016 og 2017. Klikk her for å oppleve noe av stemningen rundt fjorårets løp.
Også i år omfattet Tour des Fjords festivalen et proffritt over 5 etapper, et turritt som er åpent for alle, et barneritt og ikke minst underholdning for hele familien i løpet av de 5 dagene festivalen foregår.
Klikk her for alle detaljer rundt årets Tour des Fjords (2017): http://tourdesfjords.no/no/. /
Repsol er opptatt av å vise tilhørighet til regionen, og ikke minst å være synlige. Samtidig ønsker vi å skape motivasjon for selskapets ansatte. Sykkelsport er noe mange av de ansatte interesserer seg for, og vi håper at enda flere vil bli inspirert til å bruke sykkelen aktivt og utøve generell idrettsglede nå som vi har et samarbeid med Tour des Fjords, sier kommunikasjonssjef i Repsol, Grethe E. Foldnes.
Sponsoravtalen sikrer Repsol rettighetene til ungdomstrøya og vil synliggjøre selskapet på skjermer og bannere under hele arrangementet, så vel som i sponsorsegmentene under fjernsynssendingene.
I 2018 blir Tour des Fjords omgjort til to forskjellige sykkelritt. Tour des Fjords blir som vanlig arrangert fra tirsdag til fredag, mens nyvinningen Hammer Race Stavanger blir arrangert fra fredag til søndag.Hammer Race er en lagkonkurranse med de beste World Tour-lagene på startstreken.